Az első bejegyzés több, mint egy éve került fel. Nem kérdés, hogy ez idő alatt sokat változtam, legyen szó akárcsak az írásról. Visszaolvasva néhány fejezet, néhány momentum miatt már a fejemet verem a falba... ezt tényleg én írtam volna? És bármiféle szorongás nélkül nyilvánossá tettem?
Sajnos ez így volt. Szégyen, de valaha az is én voltam. Ennek fényében olvasd a történetem, és ha magadra ismernél emlékezz: Semmit ne vegyél komolyan! ;)

2012. augusztus 29., szerda

Díjjal tértem vissza! :)

Sziasztok!

Hehe.... azt hiszem, visszatértem! :D
Táborok, belföldi és külföldi nyaralások sora után fantasztikus érzés újra itt lenni! :)

Tudom, nagyon sok kimaradt és ezt kicsit másképp fogom bepótolni, mint azt ti elsőre gondolnátok! Hogy hogyan? Nos, az még titok. Előbb össze kéne szednem magam és újra hozzászoknom a kötött, beosztott napirendhez. Szerintem mind tudjuk, hogy ezt mondani könnyebb, mint megtenni.

Az előző bejegyzésben szó volt két blogversenyről is. A szavazós blogszépségversenyen a 11. helyet sikerült elérnem, ami nem is rossz a 28 indulót tekintve. És persze nagyon sok köszönet jár a 10 embernek, akik rám szavaztak! Hálás vagyok!

Viszont a másik verseny még javában tart! A novellámat ITT találjátok meg, s ahol az én bejegyzéseimre véleményt tudtok nyilvánítani, itt ott tudtok szavazni. Minden szavazat számít. Ha van kedvetek, olvassátok végig. Egyszerű novella, spontán ötletből jött, nem volt előre eltervezve benne semmi és senki. Remélem, tetszik és megér egy kattintást! :)
Hajrá, hajrá, már csal alig 1 napunk maradt!

De a legjobb dolog a visszatérésemben az az, hogy a chaten rögtön KÉT meglepi is fogadott, méghozzá ugyanaz a díj két külön embertől. Bevallom, nem kicsit meglepett a dolog. Tulajdonképpen három hónapig semmi életjelet nem adtam, s mikor visszatérek, rögtön ketten is gondoltak rám díj ügyileg. Ez egy kellemes csalódás volt a számomra! :)
És hát akkor itt is lenne a drága:


Köszönet érte Cathy R. és Loreray E. részére! :D


Szabályok: (Most kicsit bonyolultabbak a megszokottnál...)

- Mindenkinek kell 11 dolgot írni magáról.
- A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell.
- A jelöltnek újabb 11 kérdést fel kell tennie.
- 11 embert meg kell jelölni linkkel együtt.
- És nincs vissza adás-jelölés.



11 dolog rólam:
1, Most kezdem a gimit.
2, Egyik kedvenc motívumom a halálfej
3, Szörnyű hangom van. Nem tudok énekelni.
4, Nagyon sokat várok a 9. évtől.
5, Panelban lakok, a harmadik emeleten.
6, Nincs testvérem
7, 6 éves korom óta vágyok egy kiskutyára :)
8, Vannak rokonaim Amerikában
9, Szeretem a kígyókat. Ha különköltözöm szüleimtől, majd jópár év múlva, tuti veszek egyet magamnak.
10, Rettentően hangulatember vagyok.
11, A régi némettanáromnak hála, gyűlölöm azt a nyelvet!

Kérdések és a válaszaim: (fejenként 11, összesen 22)
1,   Loreray E.
1.Kedvenc Könyv ?
 Cassandra Clare - A végzet ereklyéi sorozat
2.Mióta írsz?
 Nem tudom pontosan meghatározni...
3.Mi szeretnél lenni /mit dolgozol?
 Doki, kutató orvos
4.Ki a példa képed?
 Olyan (jelenleg) nincs. A saját utam követem.
5.Milyen nyelven beszélsz?
 Magyar, angol, német, latin, és kb. két szót tudok spanyolul.
6.Mit változtatnál magadon?
 A külsőmön. És rajta is vagyok az ügyön.
7.Kedvenc Író?
 Cassandra Clare
8.Mi az amin változtatnál és miért?
 Magabiztosságom - mert nincs
9.Mi a kedvenc filmed?
 Titanic és Éhezők viadala
10. .Mi a legnagyobb vágyad?
 Megtanulni gitározni.
11.Káros szokás?
 Hanyagság, lustaság. De csak mértékkel :)

2, Cathy R.
1. Mik a céljaid az életben? (akármit írhatsz)
 Boldogan élni.(Tudom, hogy közhely, de tényleg ezt akarom. Nincsenek puccos, dédelgetett álmaim. Ez nem az én világom :)  [Bár sikeres írónak lenni sem lenne rossz, és egy kevés önbizalom sem ártana... de ezek csak mellékesek] )
2. Hogyan vezeted le a feszültséget?
 Zenét hallgatok - Sum 41, SR-71, játszom - Sims 3, Pertfect World, Runes of Magic, Minecraft, Csillagköd
3. Mit csinálsz szívesen szabadidődben?
 Írok, úszok, olvasok, a barátaimmal vagyok.
4. Ha lenne egy dolog, amit kitörölhetnél a világból, mi lenne az? (olyanra gondolok, ami használati tárgy és beszüntetnéd)
 Cigi. (A drog és az alkohol könnyebben helyettesíthető, a fegyver pedig jó célra is használható)
5. Mit jelent számodra az, hogy igaz barátság?
 Elfogadod a másikat olyannak, amilyen, nem uralkodsz rajta, totálisan egyenlők vagytok, külön is egyének, de csak együtt egészek.
6. Mi a kedvenc számod? :P
 Sum 41 - With me, - No reason, My Chemical Romance - Famous last words, SR-71 - Goodbye, - Hello hello
7. Mi a kedvenc könyved? :)
  Cassandra Clare - A végzet ereklyéi sorozat
8. Mit jelent számodra az a dolog, amit a legjobban szeretsz csinálni? (miért szereted)
 Ez azt hiszem az írás lesz. Csak így tudom kifejezni magam igazán, nyíltan és őszintén. Nem vagyok olyan nagy társaság kedvenc, de a blog ilyenkor mindig erőt ad. El sem tudnám képzelni, mi lenne velem, ha egyszer csak azt mondaná nekem valaki, hogy soha többet nem írhatok. valószínűleg megint az internetes és PC játékok világába menekülnék, ami ugyan segít, de némileg ismét az elszigetelődéshez vezetne.
9. Milyen fajta embereket nem bírsz elviselni?
 Az álnok és igazságtalan embereket. Amikor tudod, hogy mit csinál, de nem hisz neked senki, és nem is tudsz ellene tenni. Borsózik a hátam az ilyen dögöktől.
10. Mi szeretnél lenni? (foglalkozás)
  Doki, kutató orvos
11. Ha lenne egy olyan nap az életedben, mondjuk holnap, amikor akármit megcsinálhatsz, amit szeretnél, mi lenne az? :P
 Következmények nélkül? Hm... Hát amire most gondolok azt nem írom le :DDD 
De többek közt biztos a régi ellenségem elé állnék, a képébe köpnék, elküldeném melegebb éghajlatra a régi dolgokért(akinek kell, az érti. remélem), majd széttárt karokkal fejezném be: és most cs*zd meg, mert boldog vagyok!
nagyon élvezném :D
11 kérdésem:
1, Van testvéred?
2, Mi ösztönöz téged írásra?
3, Szerinted hol van a Föld legcsodálatosabb helye?
4, Mi a kedvenc évszakod?
5, Emo vagy Punk?
6, Milyen zenei stílust kedvelsz?
7, Kedvenc előadó?
8, Mit szeretsz a legjobban a nyárban?
9, Van-e titkos szerelmed?
10, Ki vagy békülve önmagaddal?
11, Jellemezd max. 5 szóval a baráti körödet!
Akiknek küldöm:
Enci
Cathy és Becky
Bonnie
Loryka
Alexa


Nos, így egy gyors körkép után látom, hogy rettentően le vagyok maradva frissítés ügyileg... Láttam, hogy egyesek már milyen sok kommenttel és rendszeres olvasóval büszkélkedhetnek. Apropó: Nekem is lett két új. Köszönöm :)
Remélem azért számíthatok rátok, hogy kommenteltek a friss részekhez, s nem hagyjátok, hogy szellembloggá váljon az oldal, amit senki sem olvas!

Egy hetünk maradt a nyári szünetből. Szörnyű, nemde? Élvezzétek ki!
Pénteken vagy szombaton hozom a frisset.

Addig is puszi: Vadóckaa  <3


2 megjegyzés:

Hol vagytok a nagyvilágban?