Az első bejegyzés több, mint egy éve került fel. Nem kérdés, hogy ez idő alatt sokat változtam, legyen szó akárcsak az írásról. Visszaolvasva néhány fejezet, néhány momentum miatt már a fejemet verem a falba... ezt tényleg én írtam volna? És bármiféle szorongás nélkül nyilvánossá tettem?
Sajnos ez így volt. Szégyen, de valaha az is én voltam. Ennek fényében olvasd a történetem, és ha magadra ismernél emlékezz: Semmit ne vegyél komolyan! ;)

2012. augusztus 8., szerda

Helyzetjelentés/ SZAVAZÁÁS!

Sziasztok!

Tudom, már rég óta nem jelentkezem, de ha az segít, már megvan az időpont, és két hét múlva visszatérek! Kivételesen az elejére (is) jön a zene :)

 

Időközben kaptam felkéréseket novella ügyileg, ezen is dolgozom, illetve a fejezetek is félkészen otthagyott állapotban vannak... Őszintén szólva a szünetben nem igazán volt se időm se kedvem írni.
Ezt is be kell pótolnom, amint visszatérek. 

Szombattól két hétig ismét, mintha föld nyelne el, egyáltalán nem leszek internetközelben. Aztán közvetlenül a sulikezdés előtt újult erővel folytatom a blogot ott, ahol abbahagytam!




A másik ok, amiért írok, hogy ahol volt wifi, illetve pár percre géphez tudok ülni, ott azért képben tartom magam, mi történik a blogon. Mindezekkel együtt KÉT versenyre is beneveztem, úgyhogy nagyon nagy szükségem lenne a segítségetekre!

Az első, és egyben már esedékes szavazást ezen a címen találjátok meg: http://alsynia.blogspot.hu/
Jobb oldalon lévő voksolásban az utolsó pontra kell szavazni. Ami még fontos, hogy 24 óra elteltével újra tudtok szavazni, úgyhogy ne felejtsetek el naponta felnézni voksolni! ;) 
Sajnos egy nappal elnéztem a "reklámozás" kezdetét, de azért még van remény ;)

A HELP gomb megnyomásával (szavazás)
hozzájárulsz, hogy jobb eredményt érjek el a versenyeken! :D
A másik egy novellaíró verseny, de sajnos a verseny szavazó részének elkezdésénél már nem leszek gépközelben. Azért remélem, számíthatok rátok az itt: http://versenyszellem.blogspot.hu/ hamarosan megtalálható szavazáson!

Valamint nagyon meghálálnám, ha a barátaitokat, ismerőseiteket is szavazásra buzdítanátok! Ígérem, ha sikerrel járunk, azt nagyon meghálálom! :D



Így utólag bocsánat a rengeteg kiemelésért, és előre is köszönöm a segítséget, mert mélységesen számítok rátok! :D Amint visszatérek, egy újabb meglepetéssel is szolgálok, s remélem a versenyeredmény hírek csak nagyobb löketet adnak majd hozzá! :D

Addig is tovbbi szép nyarat, és jó pihenést! :)
Puszi: ☆ Vadóckaa ☆

U.I.: Óriási meglepetésemre elértük a 7000-res látogatottságot! :D Hihetetlenül örülök neki, és ha szabad ilyet mondanom, büszke vagyok rátok :D

A vidám hangulatra itt van még egy kis zene:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hol vagytok a nagyvilágban?