Az első bejegyzés több, mint egy éve került fel. Nem kérdés, hogy ez idő alatt sokat változtam, legyen szó akárcsak az írásról. Visszaolvasva néhány fejezet, néhány momentum miatt már a fejemet verem a falba... ezt tényleg én írtam volna? És bármiféle szorongás nélkül nyilvánossá tettem?
Sajnos ez így volt. Szégyen, de valaha az is én voltam. Ennek fényében olvasd a történetem, és ha magadra ismernél emlékezz: Semmit ne vegyél komolyan! ;)

2012. november 3., szombat

Hivatalos visszatérés!

Sziasztok!

*Pofon, pofon, pofon*... *gyomorszájon rúgás*
Mindezt, és még többet is megérdemelnék, nagyon jól tudom. De!

Most már ki merem jelenteni, hogy sikerült magamban felállítani egy fontossági listát, úgyhogy ennek a szigorú betartásával minden visszatér a rendes kerékvágásba. Vagyis nem. Ugyanis a második blog megnyitása csúnyán elkésett s ez csakis az én hibám. Viszont igyekszem néhány napon/órán belül pótolni a hiányosságokat.

Részletesebben a blogról: jóval gyakrabban lenne friss, szinte naponta. Hogy miért? Az új ismerőseim közül (akikből mostanság sok van) néhánynak elmondtam, hogy van egy blogom, és ha visszakérdeztem, hogy szerintük miről szól, nem a várt választ kaptam. Akik korábban tudtak róla, sokan hangoztatták, hogy miért nem egy fanfiction-be kezdtem bele. Akiket viszont megkérdeztem, rögtön rávágták, hogy biztosan olyan, ami az életemről szól. Öhm... nemigazán. Bevallom, eleinte annak indult. Egy nyilvános napló álnevekkel. De sajnos hamar rájöttem, hogy ha valaki az álnévvel felruházott személyek közül rájön, hogy ki vagyok, minden féltett titkom oda, mert nem lenne nehéz kirakni a puzzle-t, hogy ki kicsoda. Így nem kockáztattam.

Most viszont azt hiszem eljött az idő, hogy megnyissam azt a blogot, kicsit másképp. Kis újítással, kicsit több mindennel. Például a novelláim is átkerülnek majd, felrakom azokat, amik eddig súlyos magányban csak a gépemen voltak, illetve a soha még senki által nem bírált/olvasott szereplőjellemzések, az Érzék sorozat (ne kérdezd miért az a neve) a karcolataim, és egyebek, az esetleges képek/videók feltöltése se lepjen meg senkit :D

Dióhájban ennyi - mondom ezt három bekezdés javarészt süket duma után :))

Hogy mikor jön a 18. Fejezet? Holnap. Vagy azután. De ez már fix!

Most pedig nekilátok válaszolgatni a levelekre, elolvasni az időközben felkerült részeiteket, a banner és/vagy link cseréket elintézni.

További szép estét mindenkinek!

Puszi: Vadóckaa

Hupsz, a zene majdnem lemaradt:

Most ilyen a hangulatom... Nem tudom miért, de imádom azt a részt amikor a srác (sajnos a nevét nem tudom) saját maga két személyisége, két énje találkozik. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hol vagytok a nagyvilágban?