Az első bejegyzés több, mint egy éve került fel. Nem kérdés, hogy ez idő alatt sokat változtam, legyen szó akárcsak az írásról. Visszaolvasva néhány fejezet, néhány momentum miatt már a fejemet verem a falba... ezt tényleg én írtam volna? És bármiféle szorongás nélkül nyilvánossá tettem?
Sajnos ez így volt. Szégyen, de valaha az is én voltam. Ennek fényében olvasd a történetem, és ha magadra ismernél emlékezz: Semmit ne vegyél komolyan! ;)

2012. november 24., szombat

Kattanj rám! ;)

Sziasztok!

Tudom, késik az új, rész de ez még nem az. A héten felrakom, ígérem!

Az ok, amiért most igazából írok, az az új blogom. Ugyan említettem az előző bejegyzés elején, többek szerint nem szántam neki elég figyelemfelkeltő szerepet. Remélem egy teljes bejegyzés elég lesz :D

Ha az emberek a blog szót hallják, automatikusan arra gondolnak, hogy a saját gondolataidat, érzéseidet, gondolataidat osztod meg az olvasóiddal. Eddig magyarázkodhattam, hogy nem éppen úgy van ez.... De most már nemrégiben megnyitottam a "Lány a maszk mögött" névre hallgató oldalt, ami éppen erről szól.

Első hallásra egy Eric Saade fanfiction-nek hangozhat, de nem, nyugi :D Az a zene már messze nem az én stílusom.

Ha érdekel, milyen gondolatok rejlenek a sorok mögött, és kicsoda az a lány valójában, akinek a történeteit olvasod, vagy csak szeretnéd látni a novelláimat is, kattanj rám! ;)

Íme a link: http://thegirl-behind-themask.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hol vagytok a nagyvilágban?