Az első bejegyzés több, mint egy éve került fel. Nem kérdés, hogy ez idő alatt sokat változtam, legyen szó akárcsak az írásról. Visszaolvasva néhány fejezet, néhány momentum miatt már a fejemet verem a falba... ezt tényleg én írtam volna? És bármiféle szorongás nélkül nyilvánossá tettem?
Sajnos ez így volt. Szégyen, de valaha az is én voltam. Ennek fényében olvasd a történetem, és ha magadra ismernél emlékezz: Semmit ne vegyél komolyan! ;)

2013. április 5., péntek

Bűntudat és gőzerő

Sziasztok!

Mint már nagyjából bennem is tudatosult, majdnem három hónapja nem volt új bejegyzés...
Ez a statisztikai adatokban egy csodálatos lefelé ívelő parabola formájában tűnik elő. Ezen őszintén nem is csodálkozom. Én sem néznék olyan blogot amivel nem foglalkozik az írója. Meglep viszont, hogy így is tartjuk a napi 30-40 oldalmegjelenítést...

Most viszont úgy tűnik a kelleténél nagyobb hévvel vetettem vissza magam a munkába. Két megírandó novella, több kritika, egy mese a versenyre, második feji az új blogunkra és a Valóra vált álmok új fejezete ami jelenleg az első a fontossági listán.

Ezt a bejegyzést a suliból írom és lassan kicsöngetnek tehát bocsi a hibákért, sietek.

LÉNYEG: Hamarosan új feji, hírek, novellák. Köszönöm és kitartás! ^^ :)
Love, Vadóckaa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hol vagytok a nagyvilágban?