Az első bejegyzés több, mint egy éve került fel. Nem kérdés, hogy ez idő alatt sokat változtam, legyen szó akárcsak az írásról. Visszaolvasva néhány fejezet, néhány momentum miatt már a fejemet verem a falba... ezt tényleg én írtam volna? És bármiféle szorongás nélkül nyilvánossá tettem?
Sajnos ez így volt. Szégyen, de valaha az is én voltam. Ennek fényében olvasd a történetem, és ha magadra ismernél emlékezz: Semmit ne vegyél komolyan! ;)

2012. április 22., vasárnap

Díj + versenyeredmény

Sziasztok!

 Igen, tudom, megint le vagyok maradva! de terveim szerint még MA felkerül az új rész. 
Gondolom ti is vagytok jó páran, kiknek velem egyetemben nap mint nap meg kell küzdenetek a tanulás démonjaival!

Talán a díjjal kéne kezdenem...
Reggel mit sem sejtve léptem fel a blogra, amikor megláttam Cathy & Becky üzenetét a Chat-ben, miszerint meglepetés vár rám. Több sem kellett, megnyitottam az oldalt, s lám, egy újabb díjjal leptek meg! 
Ami pedig nem más, mint;
 Lányok, nagyon szépen köszönöm! ^^

A díj szabályai:
1. Köszönd meg a díjat annak, aki gondolt rád és elküldte neked! /kész/
2. Tedd ki a logót a blogodra!  /kész/
3. Írj magadról 7 dolgot! /kész/
4. Küld tovább a díjat 4 másik blogtársadnak! /kész/
5. Linkeld be őket! /kész/
6. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy tudjanak a díjról! /kész/

7 Dolog rólam:
1, Még sosem kaptam karót.
2, Az "Írj magadról x dolgot!" része a díjaknak mindenig hatalmas fejtörést okoz. Legtöbbször fogalmam sincs, mit írjak!
3, Gyűlölöm a szombati tanítási napokat. Hétvégegyilkosok!
4, Nagyon kevés barátomtól kapok támogatást, ami a blogolást és az ehhez hasonlókat illeti.
5, Szeretek számítógépes játékokkal játszani, élükön a  Sims 3-mal.
6, Kedvenc állatom a kígyó - ne kérdezd miért, nem tudom!
7, Nem mindig vagyok hajlandó végignézni a nyáltól csöpögő romantikus filmeket.

Akiknek küldöm:


No és akkor a versenyeredményről

Neveztem a Tiszti által indított blogversenyen, ahol harmadik helyezést értem el.
Mivel nem nagyon tudnám körülírni a dolgot, inkább bemásolnám ide a rám vonatkozó részt, miszerint;
 
Vadócka:
Elrendezés: 9
Színek: 10
Fejléc: 10
Helyesírás: 10 
Rendszeresség: 10

Igen. Igen. Igen. Nagyon szép!!! Talán az eddigi legjobb amit látok! Látom hogy tehetséges vagy és az nagyon sokat számít. Olvastam a novelláid és le a kalappal! Komolyan, nagyon-nagyon különleges vagy! Gratulálok neked, Vadócka ismételten, a már sok író mellett én is, csak azt tudom mondani, hogy MINDENKINEK rólad kell példát vennie! És mielőtt túl sokat dicsérnélek, elárulom, hogy miért kaptál az elrendezésre kevesebb pontszámot. A jobb oldali sávon néhány dolog ki-ki lóg az eredeti helyről és az rontja az egésznek a látványát. Vagy kicsinyítsd le, vagy töröld ki, ezt tudom ajánlani, mert tényleg elég rondító hatású.

A fejléced: 50/45 pont.

A fejléc:
 

Ezáltal:
III. helyezett: Vadócka
II. helyezett: Emy
I. helyezett: Renée


Gratulálok, és azért nézzétek meg, tényleg ők a legjobbak! 

Ez lett volna Tiszti versenye. Tényleg érdemes benézni hozzájuk, nem véletlenül kapták meg ők az első két helyet! Nagyon szép blogjuk van!
A kérdéses paneleket egyébként beljebb húztam, lekicsinyítettem.
És ezúton is köszönöm a dobogós helyet! ^^

A kövi fejezet már úton van! 
Addig is kitartás és puszi:☆ Vadóckaa ☆





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hol vagytok a nagyvilágban?