Az első bejegyzés több, mint egy éve került fel. Nem kérdés, hogy ez idő alatt sokat változtam, legyen szó akárcsak az írásról. Visszaolvasva néhány fejezet, néhány momentum miatt már a fejemet verem a falba... ezt tényleg én írtam volna? És bármiféle szorongás nélkül nyilvánossá tettem?
Sajnos ez így volt. Szégyen, de valaha az is én voltam. Ennek fényében olvasd a történetem, és ha magadra ismernél emlékezz: Semmit ne vegyél komolyan! ;)

2012. december 9., vasárnap

Díj 8/2



Sziasztok!

Nem, ez még mindig nem az új rész.

Az ok, amiért most itt vagyok, hogy újabb díjat kaptam, vagyis a legutóbbi díjamat újabb két embertől. Ezért lett ez a nyolcadik díjam újratöltve :D

Itt is van a drága:

Ezúttal a hála Linának és Dorothynak jár! :)

És hát jöjjön a szokásos procedúra. Hajnali negyed egy van , úgyhogy kicsikét szókimondóbb leszek, mint általában.


Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd tovább 11 blognak!

11 dolog rólam
- Sokan furának tartanak
- 3 éves korom óta vannak halaim
- Épp átrendezés alatt áll a szobám 
- Kilencedikes vagyok
- Ötödik éve járok abba az osztályba, mint most
- Hihetetlen örömöt érzek, amikor azt veszem észre, hogy valaki új is rátalált a blogomra
- Nincs hangom. Vagyis van, de ha az ablakokat a helyén szeretitek, azt nem karajátok hallani!
- Szinte bárminek tudok örülni. 
- Nem én csináltam a Facebook profilomat. A barátnőm volt, de én rendesen makacskodtam ellene.
- Minden számhoz fogalmat, jelentést rendelek. De nyugi, csak szeretek ezzel szórakozni, nem őrültem meg! Pl. a 13-as a szerelem száma. 
- Minden fent említett számnak története van, egy-egy személyes élmény alapján. 

A 2x11 válasz

A
1.Mi szeretnél lenni,ha"nagy leszel"?
Felnőtt! :DD egyébként nem tudom. Eddig orvos akartam lenni. Meg egy időben régész, színész sokáig, illetve jogász. De nem fogok 30 éves koromig egyetemen robotolni.
Ez volt a téma csütörtökön angol órán, mire az egyik lány rávágja: "Viki, ugyan már, belőled úgyis írónő lesz." Ó, csak lenne igaza :D
2.Milyen könyv/novella/blog inspirál?
Nem tudom... az olyanok, amiket az embere egyszerűen nem bír letenni, és pislogás nélkül szeli a sorokat. Motiváció, hogy egyszer majd én is így tudjak írni.
3.Milyen zenét hallgatsz?
Melodic death metal, punk rock, alternative rock, és ehhez hasonlók
4.Melyik a kedvenc színed?
Fekete! És pink. 
5.Milyen hangnemű történetek tetszenek a legjobban?
Misztikus, és érzelmeken alapuló.
6.Melyik az az álomhely,ahova mindenképpen el szeretnél jutni?
London! Nyáron megyek is ;)
7.Van olyan személy akiről mintázod szereplőid?
Egy ilyen kérdést, már megválaszoltam a másik blogomon. De igen, van néhány.
8.Otthonosan mozogsz a novellák világában?
Írása vagy olvasása? Mármint hogy szívesen írogatok-e random témákról vagy képben vagyok-e a híresebbek szerzőjét illetően? Előbbi igen, utóbbi nemigazán.
9.Ki a példaképed?
J. K. Rowling, ha nagyon választan kell. De jobban szeretem a saját utamat járni, mintsem valaki nyomdokaiba lépni.
10.Miért pont ő?
Mert egy segélyből élő anyából két év alatt Anglia egyik leggazdagabb asszonya lett. Kitűnő példa rá, hogy bárkinek sikerülhet.
11.Kedvenc színészed?
Leonardo DiCaprio, Johnny Depp és Nicholas Cage. Kicsit sem a külsejük miatt, egyszerűen imádom a filmjeiket.

B
1. Miért kezdtél el írni?
Fogadásból. Aztán megtetszett a dolog, és folytattam a blogot. Ennek már több, mint 2 éve..
2. Mi inspirál téged?
Mindig más, körülöttem történő események, bennem kavargó érzelmek, emberek a környezetemben.
3.  Mi a legnagyobb álmod?
Boldognak, gondtalannak lenni. És elérni azt, hogy ne csak az osztálytársaim, ismerőseim és az irodalom tanárom dicsérjék szét a írásaimat, hanem egy szép napon majd hírhedt kritikusok tegyenek hasonlóképpen.
4. Hova szeretnél elutazni?
London. Nyáron megyek is :D
5. Kik tudnak arról ,hogy írsz?
A legközelebbi barátaim, ismerőseim. Illetve azok, akiknek véletlenül elkottyintottam.
6. Mi volt az első történet, amit befejeztél?
Nagyon sokáig nem fejeztem be a történeteimet. Az első befejezett művem a Simon című novella volt ez év márciusában.
7. Szoktál verseket írni?
Régebben igen, mostanság nem. Nem az én világom, ott vétek túlgondolni az érzelmeket.
8. ki tudja meg először, ha kész az egyik műved? 
Akinek írtam, akiről szól, illetve akit érdekel.
9. Milyen filmeket szeretsz?
Misztikus, rejtélyes és horror.
10. Hallgatsz most zenét? Ha igen, milyet?:)
Most vált át 30 seconds to Mars - The kill (bury me) és Sum 41 - No reason
11. Örülsz ennek a díjnak?:)
Nagyon :D

C
1. Mióta írsz?
Tavaly nyár eleje óta komolyabban
2. Miért kezdtél írni?
Fogadásból :DD
3. Mi szeretnél lenni felnőttként? 
Felnőtt. És nem tudom. Talán - nagy T! - újságíró
4. kedvenc színed?
Fekete és pink
5.Ki a példaképed?
Csak ha nagyon muszáj - J. K. Rowling
6. Ki inspirál téged?
Az olvasóim a barátaim és még sokan mások :D
7. Szokott lenni ihlet hiányod?
Ó, de még mennyi!
8. kik tudják ,hogy írsz?
Barátaim, ismerőseim esetlegesen megeshet hogy a szüleim is...
9. Kedvenc filmed?
Képlet. Az senkit se zavarjon, hogy a kiválasztottakon kívül az egész emberiség kihal.
10. Kedvenc zeneszámod?
Sok van :DD Az örök kedvenc: Sum - With me
11.Hova szeretnél elutazni?

London! Megyek nyáron :P


A tovább küldős része már megvolt, és szerintem így a kérdéseket is hanyagolhatom.

Még egyszer köszönöm!
Puszi: Vadóckaa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hol vagytok a nagyvilágban?