Az első bejegyzés több, mint egy éve került fel. Nem kérdés, hogy ez idő alatt sokat változtam, legyen szó akárcsak az írásról. Visszaolvasva néhány fejezet, néhány momentum miatt már a fejemet verem a falba... ezt tényleg én írtam volna? És bármiféle szorongás nélkül nyilvánossá tettem?
Sajnos ez így volt. Szégyen, de valaha az is én voltam. Ennek fényében olvasd a történetem, és ha magadra ismernél emlékezz: Semmit ne vegyél komolyan! ;)

2012. december 24., hétfő

Karácsony :D

Sziasztok!

Vitathatatlanul az év egyik, ha nem legszebb szakaszához érkeztünk, és milyen blogger lennék én, ha nem emlékeznék meg róla pár sorban.

Ez ez ünnep mindenkinek mást jelent. Van, aki a vallási tartalma miatt emlékezik meg róla, van, aki szimplán a szeretet ünnepének kikiáltása miatt állít karácsonyfát. Ez mindenkinek saját, egyéni dolga, a lelkiismeret bírálja.

Én mégis azt vallom, hogy ilyenkor lassíts le egy kicsit, és tekints vissza erre az évre: Hány és hány emberrel volt egy szép napod, perced pillanatot? Hány és hány ember érdemelne meg annyit, hogy odalépj hozzá, és csak annyit mondj, boldog karácsonyt?

Bizony, én nektek minimum ennyivel, de inkább többel tartozom, tekintve a hatalmas kihagyásra év közepén. Köszönöm nektek, hogy volt miért újrakezdenem. Köszönöm nektek, hogy szántok rá időt, hogy elolvassátok, amiket írok, és esetleg írtok is alá pár sort. Mert egy író senki az olvasói nélkül

Ez úton szeretnék minden kedves olvasómnak Kellemes Karácsonyi Ünnepeket, és Boldog Új Évet Kívánni!

Puszi: Vadóckaa




p.s: Sokakkal ellentétben én nem megyek karácsonyi szünetre az írás tekintetében, és igyekezni fogok még idén új részt hozni!
És én imádom ezt a számot :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hol vagytok a nagyvilágban?