Az első bejegyzés több, mint egy éve került fel. Nem kérdés, hogy ez idő alatt sokat változtam, legyen szó akárcsak az írásról. Visszaolvasva néhány fejezet, néhány momentum miatt már a fejemet verem a falba... ezt tényleg én írtam volna? És bármiféle szorongás nélkül nyilvánossá tettem?
Sajnos ez így volt. Szégyen, de valaha az is én voltam. Ennek fényében olvasd a történetem, és ha magadra ismernél emlékezz: Semmit ne vegyél komolyan! ;)

2013. január 18., péntek

Díj :D

Sziasztok!

Sajnos e még nem az új rész, bár annak is nagyon ideje lenne. Mint ahogy a címben is láttátok, ez egy újabb díj, méghozzá a.... kilencedik.



Itt is a drága. :D
Páratlan számú díjért páratlan számú embernek jár a köszönet: Lina Lexy és Reni okoztak nekem óriási örömet eme gesztussal.
De. Ha már díj, akkor szabályok. Íme, itt ezek a következők.


Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET! /kész/
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre! /oké/
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod. /megtettem/
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat! /no problem/
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!) /megoldva, átélve :D/

Questions:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
De személyesen kezdünk... Viktória, és Viki, noha egyre gyakoribb a Vadóc.

2.Melyik dalokon tudsz sírni?
Amikhez emlékek kötődnek, amiknek átélem a szoriját.

3.Félsz a sötétben?
Nem. Néha még kifejezetten szeretem is...

4. Szerelmes vagy valakibe?
Attól tartok...

5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Nem tudom... történt már velem egy-két kellemetlen dolog (csak a héten kettő ><), de nem tudom melyik volt a "legcikisebb". 

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Igen, egyszer. Részletezzem?

7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Mint nap, szerintem ilyen szempontból semleges.

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Harmadikban volt egy ronda seb a csuklómnál (barátnőméknél rácsuktak egy ajtót), és a blogokról sem igazán hallottak még... vagy mégis?

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem. Ez vagyok én, ha valaki szerint ciki, sajnálom :D

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Nem igazán emlékszem.

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Büszke lennék magamra és a könyvemre, és reménykednék, hogy ezáltal ne veszítsem el a barátaimat.

12. Szoktál álmodozni?
Még szép :)

13. Járnál Chace Crawforddal?
Sorry, nemhiszem. :D Ismerek jobbat :D

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Régebben pontos tervem volt, de most nincs. Egyet-egyet, ha nagyon muszáj valamit mondani. Tetszik a Rebeka név, meg még sok másik, de ha fiú, kérdés nélkül az apja nevét kapná :D

15. Adni vagy kapni jobb?
Ölelésnél nem mindegy? :D

16. Titkom:
MakaCS létemre nem mondom el... countdown: 15 days
(sorry, ha nem értitek, de nekem elhitetitek, belesűrítettem legféltettebb kincseim ;) )

17. Bakancslista:
Megtanulni gitározni, boldognak lenni, írni írni és írni, megízlelni, milyen a szerelem, ha nem csupán plátói...


És most nektek küldöm:
Viktória
Domi
Dyxa
Dorothy
Abbey


Nos, ahogy látom, kicsit megcsúsztam a továbbadással, de remélem, azért mindenkihez eljut.
Továbbá mostanság inaktívba kapcsoltam magam, nemde? Sajnálom. Hétvégén jön a kárpótlás ide: http://thegirl-behind-themask.blogspot.hu/

Puszi: Vadóckaa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hol vagytok a nagyvilágban?