Az első bejegyzés több, mint egy éve került fel. Nem kérdés, hogy ez idő alatt sokat változtam, legyen szó akárcsak az írásról. Visszaolvasva néhány fejezet, néhány momentum miatt már a fejemet verem a falba... ezt tényleg én írtam volna? És bármiféle szorongás nélkül nyilvánossá tettem?
Sajnos ez így volt. Szégyen, de valaha az is én voltam. Ennek fényében olvasd a történetem, és ha magadra ismernél emlékezz: Semmit ne vegyél komolyan! ;)

2012. február 14., kedd

Díj N.o. 2

Sziasztok!

Még nem az új résszel jelentkezem, de ha tehetem már a holnapi nap folyamán felkerül.
Több dologról lenne szó...

1, Díj
Ahogy azt a cím is mutatja, újabb díjat kaptam, ezúttal Minipötyipudingtól! Szám szerint ez a negyedik díja a blognak! :)


 Nagyon-nagyon köszönöm, Minipötyipudingnak!

Szabályok:

Értesítsd azt a bloggert aki adja, hogy megkaptad! /kész/
Tedd ki a blogodra!  /kész/
Írd ki a szabályokat, hogy mindenki tudja! /kész/
Add tovább négy - azaz 4 - írónak! /kész/
Értesítsd a díjazottakat! /kész/



Akiknek küldöm:


2, Névváltás

Nem volt könnyű rászánni magam, de már régebb óta érlelődött bennem ez a lépés.
Vickyke helyett mostantól ☆ Vadóckaa ☆ néven, immár a facebookon is megtaláltok!


3, Facebook

Mint már említettem, készítettem "magamnak" egy írói facebook oldalt. Azért nem a blognak, mert még szándékomban áll később (egy-két hónap múlva) új történetet, esetlegesen történeteket útjára indítani. 
 
A lényeg annyi lenne, hogy ezentúl ott gyorsabban híre mehetne egy esetlegesen felkerülő új részletnek, újításnak, vagy bármi ehhez hasonlónak.

U.I.: Ne felejtsétek el lájkolni az oldalt ;)


Puszi: ☆ Vadóckaa ☆

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hol vagytok a nagyvilágban?