Az első bejegyzés több, mint egy éve került fel. Nem kérdés, hogy ez idő alatt sokat változtam, legyen szó akárcsak az írásról. Visszaolvasva néhány fejezet, néhány momentum miatt már a fejemet verem a falba... ezt tényleg én írtam volna? És bármiféle szorongás nélkül nyilvánossá tettem?
Sajnos ez így volt. Szégyen, de valaha az is én voltam. Ennek fényében olvasd a történetem, és ha magadra ismernél emlékezz: Semmit ne vegyél komolyan! ;)

2012. február 5., vasárnap

Díjaim *-*

Sziasztok!

A hétvégém nem ment zökkenőmentesen, de maradéktalanul nagy örömben volt részem a mai nap folyamán! :)
Miben is? Két helyről is írtak hozzám, hogy meglepetésre számíthatok, ha rákattintok a blogjukra.
Friss részre számítottam a történetükben, de teljesen mást találtam. :) 
Két-két díjjal aranyozták be a napomat, amit nagyon-nagyon köszönök! *-*






Hálás köszönet














Hálás köszönet Minipötyipudingnak! <3







Szabályok:

1. Tedd ki a képet a blogodra!  /kész/
2. Köszönd meg annak, akitől kaptad a díjat!  /kész x 2/
3. Írj le 6 dolgot magadról!  /kész, őszinte/
4. Küldd tovább 5 blog írónak, linkkel együtt!  /kész/
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon!  /kész/


Magamról:

1, Világ életemben göndör hajam volt, de sosem szerettem. Mostanra többé-kevésbé megbékéltem vele.
2, Alsóban kiközösítettek, mert az új csajjal (a mostani "nagymenővel") nem voltunk nagy puszi-pajtások.
3, Imádom a horrorfilmeket, de testvérek és közel lakó barátnők híján többnyire egyedül nézem őket.
4, Sosem vagyok igazából megelégedve sem a munkámmal sem magammal.
5, Barátaim sok párhuzamot véltek felfedezni a saját életem és a blog Liz-Eliot szálával kapcsolatban.
6, Közeli barátaimat előszeretettel bombázom a már-már fárasztó humorommal.


Akiknek küldöm:

 Puszi: Vickyke ^.^

1 megjegyzés:

Hol vagytok a nagyvilágban?