Az első bejegyzés több, mint egy éve került fel. Nem kérdés, hogy ez idő alatt sokat változtam, legyen szó akárcsak az írásról. Visszaolvasva néhány fejezet, néhány momentum miatt már a fejemet verem a falba... ezt tényleg én írtam volna? És bármiféle szorongás nélkül nyilvánossá tettem?
Sajnos ez így volt. Szégyen, de valaha az is én voltam. Ennek fényében olvasd a történetem, és ha magadra ismernél emlékezz: Semmit ne vegyél komolyan! ;)

2012. február 18., szombat

Újabb díj *-*

Sziasztok!
Ahogy a címben is látszik, még egy díjjal gazdagodott az immár fél tucatnyira hízott díj-állományom!
 Ezúttal Csillagfény* lepett meg;
 Nagyon köszönöm, Csillagfény*! ^. ^

Szabályok:
1.Tedd ki a képet a blogodra! /kész/
2.Köszönd meg annak akitől kaptad! /kész/
3.Írj le 6 dolgot magadról! /kész/
4.Küld tovább 5 blog írónak, linkkel együtt! /kész/
5.Hagyj megjegyzést a blogjukon! /kész/

 Rólam:
1, Régi, titkolt vágyam, hogy megtanuljak gitározni.
2, Csokimániás vagyok.
3, Imádom a telet.
4, Utálom, ha a szüleim belépnek a gépembe, megnézegetik a képeimet, elolvassák az írásaimat, stb. Nincs előlük semmi rejtegetni valóm, de akkor is irritál!
5, Legnagyobb álmom, hogy egyszer eljuthassak egy Sum41 koncertre.
6, Sokat adok a barátaim véleményére, nélkülük elveszett lennék.

Akiknek küldöm:


Puszi: ☆ Vadóckaa ☆

3 megjegyzés:

  1. Szia!!

    Köszönöm szépen a díjat!! :)

    Cathy R.

    VálaszTörlés
  2. hello!
    Itt a kritika.

    Kezdem a blog kinézetével szép,én havonta frissiteném a kinézetét.(tipp,tanácsként)

    A sztori jó meg minden csak túl hoszzú legyen gy kicsit rövidebb szerintem,mert nem szeretnek sokan túl hosszú fejezetet olvasni.pár sorral kevesebb legyen.

    Amúgy nagyon szép a blogod és tartalmas.További sok sikert!:)

    VálaszTörlés
  3. Sziaa!
    Utólag is hálás vagyok a díjért, nagyon szépen köszönöm!
    x.o.x.o

    VálaszTörlés

Hol vagytok a nagyvilágban?