Az első bejegyzés több, mint egy éve került fel. Nem kérdés, hogy ez idő alatt sokat változtam, legyen szó akárcsak az írásról. Visszaolvasva néhány fejezet, néhány momentum miatt már a fejemet verem a falba... ezt tényleg én írtam volna? És bármiféle szorongás nélkül nyilvánossá tettem?
Sajnos ez így volt. Szégyen, de valaha az is én voltam. Ennek fényében olvasd a történetem, és ha magadra ismernél emlékezz: Semmit ne vegyél komolyan! ;)

2012. március 1., csütörtök

Díj ^^

Sziasztok!
Sajnos még nem az új résszel jelentkezem.
Nagyon sajnálom, hogy még nem a friss, de a hétvégén az is felkerül! Ígérem!
 Ám ahogy a címből is látszik, újabb díjat nyert a történet. Ez szám szerint már a hetedik!
 Nagyon-nagyon hálás vagyok érte Encinek! 

Köszönöm! ^^

Szabályok:
1.Tedd ki a képet a blogodra! /kész/
2.Köszönd meg annak akitől kaptad! /kész/
3. Küldd tovább azoknak a blog íróknak akik szerinted megérdemlik! /kész/
4. Hagyj megjegyzést a blogjukon! /kész/

 Akiknek küldöm:

A facebook oldalamon bármikor elérhettek, valamint küldhettek e-mailt is, bármilyen ügyben, bátran! Apropó, facebook! Raktam fel előzetest, képeket, ha valakit érdekel, nézzen be!


 Puszi:☆ Vadóckaa ☆

1 megjegyzés:

Hol vagytok a nagyvilágban?